A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

Mi az a Superbrands? 

„Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyet a fogyasztók elismernek és elvárnak.”

Magyar

Éve
Ország
Publikáció
YouTube feliratkozó
Superbrands ügyfél
SBTV megtekintés

Superbrands Magyarországról

Kiválasztás

Superbrands TV

A Superbrands TV kizárólag a Superbrands ügyfeleinek szóló szolgáltatás, így a New York-i gyártócsoport által készített videókban azok a márkák vehetnek részt, amelyek elnyerték a Superbrands elismerést.
A Superbrands TV az évek során már több mint 200 márkavideót készített a legértékesebb márkák számára, több mint 35 különböző iparágban, több mint 26 országban, amelyek eddig mintegy 7 350 000 videómegjelenést generáltak.

Superbrands története

Kattintson a könyvborítóra, vagy válassza ki a legördülő menüből az országot a Superbrands kiadvány elolvasásához.