Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

Szakértőkből álló csapat összefoglalta a márkaépítés legfontosabb trendjeit és idei kihívásait. A whitepaper a  Superbrands és a Brand Excellence program támogatásával készült.

Mesélő édesanyák – a maguk mögött hagyott elszigeteltség

Az Egység a Különféleségben Közhasznú Alapítvány keretében működő Meséd (Mesélő Édesanyák) program valóban érdemi módon segíti a társadalom peremvidékén egyensúlyozni kényszerülő roma édesanyákat – méltán érdemelte ki, hogy elnyerje a Superbrands 2016-os támogatását.

Superbrands és Business Superbrands 2016 Erőt képvisel a díjazottak köre

Egy piac fejlettségét az is jól mutatja, hogyan mérik a szereplők az értéket, amit létrehoztak. A több mint 90 országban eredményesen működő Superbrands-díj meghatározó igazodási pont a fogyasztó közönség és az üzleti döntéshozók számára

Superbrands – Business Superbrands 12:9

A Superbrands szakmai bizottsága idén sem volt könnyű helyzetben, a 2016-év legjobbjainak kiválasztása során. A szakmai bizottság értékelése elkészült, a nyertes márkák értesítése elkezdődött…

​Romani Design: misszióból fashion brand

A roma identitás és a magyar identitás fúziója teremti meg azt a belső egyensúlyt, harmóniát, ami értékkel bíró társadalmi üzenet hordozására hivatott.

Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó

„A márkaértékelés nem egzakt tudomány, ezért is van nagy szükség a márkadíjakra. Egy ilyen díjazás során tapasztalt és elismert zsűritagok, meghatározott szabályok szerint szavaznak a márkákról és az eredmény sokat segít mindenkinek a tájékozódásban.” 

A kreatív jövőt támogatja a Superbrands

A Superbrands minden évben felvállal egy fontos társadalmi ügyet. Idén egy olyan, példaértékűen működő általános iskola mellé állt, ahol teljes mértékben érvényesül a gyermekközpontúság: hátrányos helyzetű gyerekek kapnak nagy segítséget új, kreativitást fejlesztő módszerekkel.

Vége a nyárnak, indul a színházi évad…

2014-ben ismét Superbrands díjas a Vígszínház és az Operett is Minden évben a „hagyományos” márkákhoz hasonlóan a kulturális szektorban is megmérettetik magukat a nem klasszikus marketinget használó intézmények a Superbrands díjért, melynek során a Superbrands bizottsági értékelésen túl a Superbrands Magyarország a GfK Hungária Piackutató intézettel közösen végez reprezentatív fogyasztói kutatást a kulturális szektor márkái között is.

A varázsszó: Vidámság!

Superbrands díj a Piros Orr Bohócdoktoroknak A Superbrands Magyarország szakértői bizottsága idén már negyedik esztendeje választ ki egy olyan civil szervezetet díjazottként, akiknek munkáját nagyra értékeli és szeretné felhívni a figyelmet rájuk. A korábbi évekhez hasonlóan a bizottság tagjai idén is egy rendkívüli alapítvány a Piros Orr Bohócdoktorok mellett tették le a voksukat.

WOM és Scotwork

A Superbrands program új választható elemei

Markaérték, márkahatás...

... és ami mögötte vanA Superbrands díj - 800 márka elemzése

1 2 3 4 5   ››

X