Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó

„A márkaértékelés nem egzakt tudomány, ezért is van nagy szükség a márkadíjakra. Egy ilyen díjazás során tapasztalt és elismert zsűritagok, meghatározott szabályok szerint szavaznak a márkákról és az eredmény sokat segít mindenkinek a tájékozódásban.” 

A nemzetközi szabályrendszer alapján működő egyedülálló márkaértékelési és díjazási rendszer a Superbrands immár tizenkét éve van jelen Magyarországon. 2016-ban tehát a bizottság tizenkettedik alkalommal díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat valamint kilencedik alkalommal a Business Superbrands márkákat. A szakmai grémium az év legelején értékelte azokat a márkákat, amelyek a márkaerő valamint a reputáció tekintetében a legerősebbnek bizonyultak.

Dr. László Géza a Superbrands Magyarország igazgatója hangsúlyozta: „Az olyan minőségi szempontok, mint például a világos márkastratégia, az elkötelezettség, a megkülönböztethetőség, a védettség kellő tisztázottsága és általában a fogyasztók véleményének a kvalitatív módszerek segítségével kimutatható hatása is megjelentek az értékelésben.”

A nagy tapasztalattal rendelkező Superbrands zsűri szakmai munkájához az idei évtől egy új bizottsági tag csatlakozik Becker György (Becker Bear Consulting) személyében. A Business Superbrands szakértői bizottságához Földvári Csaba (LFSP Kft.), György Gábor (Ashington Consulting Kft.), Iglódi Csató Judit (Országos Kereskedelmi Szövetség) és Dr. Körmendy-Ékes Judit (Körmendy-Ékes és Lengyel Ügyvédi Iroda) csatlakoztak. Az elnöki tisztségekben nagy örömünkre nem történt változás, a fogyasztói bizottság elnöki posztját továbbra is Dr. Bendzsel Miklós tölti be, az üzleti zsűri elnöki teendőit pedig Dr. Salgó István látja el.

A program során az idei évben a fogyasztói márkák esetében fontos szerepet kap a zsűri értékelése mellett mind a BrandExcellence kutatócsoport több pillérre épülő márkaépítési mutatója, mind a GFK Piackutató Intézet által mért márka-ismertség, kedveltség eredmény. A Business Superbrands-díj elnyeréséhez a Bisnode pénzügyi elemzéssel kezdődően a BrandExcellence munkáján át, a szakmai zsűri által adott értékelésig, minden területen kiemelkedő eredményre van szükség.

A Superbrands Magyarország munkatársai hamarosan hivatalos levélben értesítik azon márkák képviselőit, amelyek 2016-ban elnyerték a címet.

Amennyiben a kiválasztási folyamat további lépéseivel kapcsolatban kérdései merülnének fel, kérjük, keresse Becker Annát a +36-1-887-4864-es vagy Mihalik-Varga Zsófiát a +36-1-887-4855-ös telefonszámon vagy a superbrands@superbrands.hu e-mail címen.

X