'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó

„A márkaértékelés nem egzakt tudomány, ezért is van nagy szükség a márkadíjakra. Egy ilyen díjazás során tapasztalt és elismert zsűritagok, meghatározott szabályok szerint szavaznak a márkákról és az eredmény sokat segít mindenkinek a tájékozódásban.” 

A nemzetközi szabályrendszer alapján működő egyedülálló márkaértékelési és díjazási rendszer a Superbrands immár tizenkét éve van jelen Magyarországon. 2016-ban tehát a bizottság tizenkettedik alkalommal díjazza a legkiválóbb fogyasztói márkákat valamint kilencedik alkalommal a Business Superbrands márkákat. A szakmai grémium az év legelején értékelte azokat a márkákat, amelyek a márkaerő valamint a reputáció tekintetében a legerősebbnek bizonyultak.

Dr. László Géza a Superbrands Magyarország igazgatója hangsúlyozta: „Az olyan minőségi szempontok, mint például a világos márkastratégia, az elkötelezettség, a megkülönböztethetőség, a védettség kellő tisztázottsága és általában a fogyasztók véleményének a kvalitatív módszerek segítségével kimutatható hatása is megjelentek az értékelésben.”

A nagy tapasztalattal rendelkező Superbrands zsűri szakmai munkájához az idei évtől egy új bizottsági tag csatlakozik Becker György (Becker Bear Consulting) személyében. A Business Superbrands szakértői bizottságához Földvári Csaba (LFSP Kft.), György Gábor (Ashington Consulting Kft.), Iglódi Csató Judit (Országos Kereskedelmi Szövetség) és Dr. Körmendy-Ékes Judit (Körmendy-Ékes és Lengyel Ügyvédi Iroda) csatlakoztak. Az elnöki tisztségekben nagy örömünkre nem történt változás, a fogyasztói bizottság elnöki posztját továbbra is Dr. Bendzsel Miklós tölti be, az üzleti zsűri elnöki teendőit pedig Dr. Salgó István látja el.

A program során az idei évben a fogyasztói márkák esetében fontos szerepet kap a zsűri értékelése mellett mind a BrandExcellence kutatócsoport több pillérre épülő márkaépítési mutatója, mind a GFK Piackutató Intézet által mért márka-ismertség, kedveltség eredmény. A Business Superbrands-díj elnyeréséhez a Bisnode pénzügyi elemzéssel kezdődően a BrandExcellence munkáján át, a szakmai zsűri által adott értékelésig, minden területen kiemelkedő eredményre van szükség.

A Superbrands Magyarország munkatársai hamarosan hivatalos levélben értesítik azon márkák képviselőit, amelyek 2016-ban elnyerték a címet.

Amennyiben a kiválasztási folyamat további lépéseivel kapcsolatban kérdései merülnének fel, kérjük, keresse Becker Annát a +36-1-887-4864-es vagy Mihalik-Varga Zsófiát a +36-1-887-4855-ös telefonszámon vagy a superbrands@superbrands.hu e-mail címen.