'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

A Branding 2017 kiadvány több hazai esettanulmány és példa segítségével az elmúlt év figyelemre méltó tapasztalatait dolgozza fel. A szakértők a piackutatás, a márkaértékelés, a marketing stratégia, a PR, a design és az online kutatás-elemzés területéről érkeztek.

Mesélő édesanyák – a maguk mögött hagyott elszigeteltség

Az Egység a Különféleségben Közhasznú Alapítvány keretében működő Meséd (Mesélő Édesanyák) program valóban érdemi módon segíti a társadalom peremvidékén egyensúlyozni kényszerülő roma édesanyákat – méltán érdemelte ki, hogy elnyerje a Superbrands 2016-os támogatását.

Superbrands és Business Superbrands 2016 Erőt képvisel a díjazottak köre

Egy piac fejlettségét az is jól mutatja, hogyan mérik a szereplők az értéket, amit létrehoztak. A több mint 90 országban eredményesen működő Superbrands-díj meghatározó igazodási pont a fogyasztó közönség és az üzleti döntéshozók számára

Superbrands – Business Superbrands 12:9

A Superbrands szakmai bizottsága idén sem volt könnyű helyzetben, a 2016-év legjobbjainak kiválasztása során. A szakmai bizottság értékelése elkészült, a nyertes márkák értesítése elkezdődött…

​Romani Design: misszióból fashion brand

A roma identitás és a magyar identitás fúziója teremti meg azt a belső egyensúlyt, harmóniát, ami értékkel bíró társadalmi üzenet hordozására hivatott.

Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó

„A márkaértékelés nem egzakt tudomány, ezért is van nagy szükség a márkadíjakra. Egy ilyen díjazás során tapasztalt és elismert zsűritagok, meghatározott szabályok szerint szavaznak a márkákról és az eredmény sokat segít mindenkinek a tájékozódásban.” 

A kreatív jövőt támogatja a Superbrands

A Superbrands minden évben felvállal egy fontos társadalmi ügyet. Idén egy olyan, példaértékűen működő általános iskola mellé állt, ahol teljes mértékben érvényesül a gyermekközpontúság: hátrányos helyzetű gyerekek kapnak nagy segítséget új, kreativitást fejlesztő módszerekkel.

Vége a nyárnak, indul a színházi évad…

2014-ben ismét Superbrands díjas a Vígszínház és az Operett is

Minden évben a „hagyományos” márkákhoz hasonlóan a kulturális szektorban is megmérettetik magukat a nem klasszikus marketinget használó intézmények a Superbrands díjért, melynek során a Superbrands bizottsági értékelésen túl a Superbrands Magyarország a GfK Hungária Piackutató intézettel közösen végez reprezentatív fogyasztói kutatást a kulturális szektor márkái között is.

A varázsszó: Vidámság!

Superbrands díj a Piros Orr Bohócdoktoroknak

A Superbrands Magyarország szakértői bizottsága idén már negyedik esztendeje választ ki egy olyan civil szervezetet díjazottként, akiknek munkáját nagyra értékeli és szeretné felhívni a figyelmet rájuk. A korábbi évekhez hasonlóan a bizottság tagjai idén is egy rendkívüli alapítvány a Piros Orr Bohócdoktorok mellett tették le a voksukat.

WOM és Scotwork

A Superbrands program új választható elemei

Markaérték, márkahatás...

... és ami mögötte vanA Superbrands díj - 800 márka elemzése