'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

​Romani Design: misszióból fashion brand

A roma identitás és a magyar identitás fúziója teremti meg azt a belső egyensúlyt, harmóniát, ami értékkel bíró társadalmi üzenet hordozására hivatott.

A Romani Design alapcélja változatlan a 2010-es indulás óta: a romák sikeres társadalmi integrációját hivatott segíteni létrejöttével és működésével. Az alapító Varga Erika szerint egy valódi befogadó közeget kell generálni az eredmények eléréséhez. A Romani Designt ezzel a céllal, ezzel a kifejezett misszióval hozta létre. Már a kezdetekkor kiderült az a potenciál, hogy a Romani alkalmas arra, hogy egy nemzetközileg is sikeresen működő fashion branddé válhasson.

A Romani Design ruhái azt a tudatosan gondolkodó nőt és férfit szólítják meg, aki sikeres önmegvalósító. Aki mintaértékű életvezetésével, karrierjével olyan értékeket közvetít, melyek támogatják a multikulturalitást. Aki tudja, hogy a színek hozzáadnak világunkhoz, aki önmaga kiteljesítésén dolgozik, aki hatással akar lenni környezetére, aki kulturálisan gazdag közös világunkat építi. A Romani ruhái és kiegészítői által választási lehetőséget biztosít mindazoknak, akik az élet ünneplését, a szeretet fontosságát stílusos öltözködésükkel is hirdetik.

Folyamatosan fejlesztik termékvonalukat, és az egyedi megkeresésekre is kreatívan reagálnak. Így a termékskála elég gazdag, a női és férfi viseletek mellett megrendelésre gyermekruhákat is készítenek, illetve nagyon széles kiegészítőik választéka: divatékszereik mellett táskáik is részei a kollekciónak. Ebben Varga Erika húga, Varga Helena jeleskedik, aki teljesen egyedi mintájú kézműves táskákat készít. Nagyon sok olyan alapanyagot dolgoznak fel, amelyek egyáltalán nem kaphatóak kereskedelmi csatornákon keresztül, maguk gyűjtik őket. A közösségen belül gyűjtenek nagyon régi, sok esetben akár 50–60 éves kasmír alapanyagokat, amelyeket gyakran restaurálnak, és fölhasználnak egy-egy ruha vagy kiegészítő gyártásához. A kiegészítőknél sok esetben használnak valódi hernyóselymeket, kasmírokat, bőrt, minőségi alapanyagokat.

Augusztusban részt vesznek a Sziget Fesztivál Art Zone programjában, a Sziget teljes ideje alatt láthatóak lesznek. Különböző divat-, és interaktív workshopokkal várják a szigetlakókat és természetesen Romani Design termékekkel is. Az év második felében pedig több divatbemutatóra is készülnek, folyamatosan megjelennek különböző eseményeken. Bemutatásra kerül majd következő, SS2017, valamint Romani ‘56 Cigány hősei - A ma ikonjai nagykollekciójuk. Novemberben újból részt vesznek a Marie Claire Fashion Days-en, ami egy izgalmas együttműködéssel egészül ki a Marie Claire magazinnal. Ebben az időszakban tervek szerint Kuala Lumpurban és Mumbaiban nagyobb szabású divatbemutatókra és kiállításokra készülnek.

(Termékeiket a FIAN Concept design butikjaiban, a Várban a Fortuna utca 18-ban és az Úri utca 21-23-ban lehet személyesen megnézni és megvásárolni, valamint a Romani Design romani.hu webshopjában, illetve közvetlenül a Romani Design Stúdió rákospalotai helyszínén.)

Varga Erika hisz benne, hogy a Romani segítséget nyújt  abban, hogy újraértelmezzük saját és formáljuk környezetünk identitását, melynek része a roma és a magyar kultúra is. A két kultúra fúziója teremti meg azt a belső egyensúlyt, amelyet öltözködésünkben úgy is meg tudunk mutatni, hogy az társadalmi értékkel bíró vizuális üzenetet is hordozzon. A Romani Design egyszerre áll ki önmagáért és saját közösségéért. Nagyon örül, hogy a roma és nem roma értelmiség és a közvéleményt formáló művészek, előadók soraiban egyre többen vannak, akik ebben velük együtt haladnak az úton, példát mutatva mindannyiunk számára.