'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

A Branding 2017 kiadvány több hazai esettanulmány és példa segítségével az elmúlt év figyelemre méltó tapasztalatait dolgozza fel. A szakértők a piackutatás, a márkaértékelés, a marketing stratégia, a PR, a design és az online kutatás-elemzés területéről érkeztek.

A dokumentum főbb megállapításai:

  • Egy márkastratégia hosszú távú sikerességének mérhető dimenziója ma már elsősorban a lojalitás és e mögött a fogyasztók erős érzelmi kötődése a márkához.
  • A márka identitásának építése és kommunikációja során a márkák és a márkákat építő szakemberek legfőbb kihívása 2017-ben is a racionális és az emocionális kommunikáció helyes arányának megtalálása.
  • A ma igazás sikeres márkastratégiák olyan történeteket alkotnak, melyek nem csupán válaszokat adnak a fogyasztók szükségleteire, hanem bevonják őket: társadalmilag hasznos tevékenységekben vehetnek részt.
  • A kutatások azt mutatják, hogy transzparens, emberközeli márkakommunikációt várnak a fogyasztók és a munkavállalók is a döntéseik során.
  • A legújabb digitális eszközöknek hála, egyre közvetlenebb kapcsolat alakul ki a cégek és vásárlóik között, így a folyamatos élmény nyújtása és a márka belső és külső értékeinek megjelenítése mindennapi kihívás lett a márkaépítésben.
  • Különösen azért érdekes ez, mert már az ajtóban van a Z generáció, a digitális bennszülöttek korosztálya, akiknek alapvető elvárásai az azonnaliság és a sok személyre szabott gyors és kényelmes megoldás. Az ő gondolkodásuk és igényeik várhatóan meggyorsítják a változásokat mind a külső kommunikáció, mind a belső márkakommunikációban és munkáltatói márka kialakításában.

A Branding 2017 whitepaper a közreműködő szakemberek írásaira és márkaépítésről szóló szakmai vita tapasztalataira épül. A tanulmány és az alapozó írások elérhetők a www.brandbook.hu/branding2017 oldalon.

A Branding 2017 elkészítésében az alábbi szakemberek vettek részt:

Dörnyei Otília – GfK
Fogarasy Tamás – Exalt Interactive
György Gábor – Superbrands, MagyarBrands
Kádár Balázs – Bindermann I The Employer Branding Company
Káli György – Brandbook Magazin, brandbook.hu
Kun Miklós – MediaCom Magyarország
László Géza – Superbrands, MagyarBrands
Oláh Alexandra – Jófogás.hu, Használtautó.hu
Südi Anna – Neticle Technologies

A Branding 2017 – white paper az alábbi gombra kattintva érhető el:

LETÖLTÉS