'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Kiválasztás

Superbrands

A független és önkéntes szakértőből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről:

Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának, védjegyadatbázisában több mint százötvenezer olyan nemzeti védbejegyzés található, amely alapjául szolgál a magyarországi szupermárkák kiválasztásának.

A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját.

A program során az idei évben is nagyon fontos szerepet kap a fogyasztók véleménye így a bizottsági pontozást kiegészíti a körükben végzett felmérés is. A GfK Piackutató Intézettel együttműködve reprezentatív mintán online kutatás keretében jelenleg már zajlik a megkérdezés, hogy melyek a fogyasztók számára a legismertebb és legkedveltebb márkák.

Business Superbrands

A Business Superbrands Bizottság a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám, illetve az éves árbevétel alapján vizsgált és szűrt majd 4000 vállalatot, márkát tartalmazó listából valamint az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások figyelembevételével választja kiaz idei év legkiválóbb üzleti márkáit.

A Bisnode Rating mutatószám a hivatalos források (NAV, cégbíróság, stb) adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat úgy, mint mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek, továbbá a cég vagy szervezet fizetési fegyelmét, demográfiai adatait, tevékenységét, méretét, tulajdonosait. A módszertan, ötvözve ország specifikus jellemzőkkel, magyar trendekkel olyan cégminősítést biztosít, ami egyedülálló előrejelző képességű a magyar piacon.

A Business Superbrand státusz megerősíti az adott márka pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól.