Elkezdődött a 2017-es Superbrands és Business Superbrands díjak átadása.
Elkezdődött a 2017-es Superbrands és Business Superbrands díjak átadása.  »
Mi a Superbrands díj, miért kapják a márkák?
Mi a Superbrands díj, miért kapják a márkák?  »
A  2017-es Superbrands és Business Superbrands díjazottak listája
A 2017-es Superbrands és Business Superbrands díjazottak listája  »
Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait
Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait  »
'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Kiválasztás

  1. adatgyűjtés
  2. kutatás, elemzés
  3. gfk
  4. zsűri pontozás
  5. lista publikálása

A Superbrands kutatói csapata minden évben átfogó kutatást végez, amelynek során a legkiválóbb, Magyarországon működő márkákat vizsgálja. A különböző forrásokból (pl. védjegy adatbázis, szakmai szövetségek) folyamatosan karbantartott márka adatbázist szakmai szempontok, valamint GfK mérések és Bisnode kockázati index alapján tovább szűrve kerül a független bizottság elé egy lista legerősebb márkákról. A díj odaítéléséről végeredményben a márkáktól független szakmai bizottság dönt.

Programelemek

A díjazott márkák számára a díj elnyerése önmagában nem jár kötöttségekkel és költségekkel, a Superbrands minősítés megszerzéséről önállóan is kommunikálhatnak a nyertesek. Ugyanakkor - részvételi, illetve egy éves logóhasználati díj ellenében - lehetőséget biztosítunk a magas elérést nyújtó kampányokban való részvételre, márkaépítést támogató szolgáltatások igénybe vételére, valamint a Superbrands logó használatára. Továbbá a Superbrands által szervezett egyes üzleti programok segítik a márkák közötti kapcsolatépítést, szakmai tapsztalatcserét.

Kampányok
  • TV
  • rádió
  • print
  • online
 
Szolgáltatások
  • konferenciák
  • képzések
  • workshopok
  • kutatások
 
SB classics program
  • könyv
  • SBTV
  • nemzetközi SB adatbázis