Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó
Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó  »
11. alkalommal adtuk át a Superbrands díjat a Whirlpool márkának
11. alkalommal adtuk át a Superbrands díjat a Whirlpool márkának  »
​Romani Design: misszióból fashion brand
​Romani Design: misszióból fashion brand  »
Superbrands és Business Superbrands 2016 Erőt képvisel a díjazottak köre
Superbrands és Business Superbrands 2016 Erőt képvisel a díjazottak köre  »
'04
Superbrands 2004
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'05
Superbrands 2005
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'06
Coolbrands 2006
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'07
Superbrands 2007
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'08
Superbrands 2008
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'09
Superbrands 2009
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'10
Superbrands 2010
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'11
Superbrands 2011
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'12
Superbrands 2012
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'13
Superbrands 2013
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'14
Superbrands 2014
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'15
Superbrands 2015
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'16
Superbrands 2016
bizottság, díjazottak, könyv, gála
'17
Superbrands 2017
bizottság, díjazottak, könyv, gála

Mi a Superbrands díj, miért kapják a márkák?

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős, szigorú és sok szempontot figyelembe vevő előszűrést követően a 40+ tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt...

Kiválasztás

  1. adatgyűjtés
  2. kutatás, elemzés
  3. gfk
  4. zsűri pontozás
  5. lista publikálása

A Superbrands kutatói csapata minden évben átfogó kutatást végez, amelynek során a legkiválóbb, Magyarországon működő márkákat vizsgálja. A különböző forrásokból (pl. védjegy adatbázis, szakmai szövetségek) folyamatosan karbantartott márka adatbázist szakmai szempontok, valamint GfK mérések és Bisnode kockázati index alapján tovább szűrve kerül a független bizottság elé egy lista legerősebb márkákról. A díj odaítéléséről végeredményben a márkáktól független szakmai bizottság dönt.

Programelemek

A díjazott márkák számára a díj elnyerése önmagában nem jár kötöttségekkel és költségekkel, a Superbrands minősítés megszerzéséről önállóan is kommunikálhatnak a nyertesek. Ugyanakkor - részvételi, illetve egy éves logóhasználati díj ellenében - lehetőséget biztosítunk a magas elérést nyújtó kampányokban való részvételre, márkaépítést támogató szolgáltatások igénybe vételére, valamint a Superbrands logó használatára. Továbbá a Superbrands által szervezett egyes üzleti programok segítik a márkák közötti kapcsolatépítést, szakmai tapsztalatcserét.

Kampányok
  • TV
  • rádió
  • print
  • online
 
Szolgáltatások
  • konferenciák
  • képzések
  • workshopok
  • kutatások
 
SB classics program
  • könyv
  • SBTV
  • nemzetközi SB adatbázis