Superbrands és Business Superbrands 2016 Erőt képvisel a díjazottak köre

Egy piac fejlettségét az is jól mutatja, hogyan mérik a szereplők az értéket, amit létrehoztak. A több mint 90 országban eredményesen működő Superbrands-díj meghatározó igazodási pont a fogyasztó közönség és az üzleti döntéshozók számára

​Romani Design: misszióból fashion brand

A roma identitás és a magyar identitás fúziója teremti meg azt a belső egyensúlyt, harmóniát, ami értékkel bíró társadalmi üzenet hordozására hivatott.

Superbrands – Business Superbrands 12:9

A Superbrands szakmai bizottsága idén sem volt könnyű helyzetben, a 2016-év legjobbjainak kiválasztása során. A szakmai bizottság értékelése elkészült, a nyertes márkák értesítése elkezdődött…

Superbrands eredmények – 2016. Értékelt a szakmai bizottság, értékel a fogyasztó

„A márkaértékelés nem egzakt tudomány, ezért is van nagy szükség a márkadíjakra. Egy ilyen díjazás során tapasztalt és elismert zsűritagok, meghatározott szabályok szerint szavaznak a márkákról és az eredmény sokat segít mindenkinek a tájékozódásban.” 

Mesélő édesanyák – a maguk mögött hagyott elszigeteltség

Az Egység a Különféleségben Közhasznú Alapítvány keretében működő Meséd (Mesélő Édesanyák) program valóban érdemi módon segíti a társadalom peremvidékén egyensúlyozni kényszerülő roma édesanyákat – méltán érdemelte ki, hogy elnyerje a Superbrands 2016-os támogatását.

1 2 3 4 5   ››