Főoldal Program A program

A program

A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel 90 országban működik. Azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.

12 éves a hazai Superbrands

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2016-ban tizenkettedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, kilencedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban. Mára a Superbrands nem csak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy.

Mind a fogyasztók életében,mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között. A web2 korában a fogyasztónak sokkal több eszköze van arra, hogy a márkarengetegben eligazodjon, egy klikkeléssel márkákat emelhet fel a semmiből és márkákat dönthet porba. Ezért napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia, és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik.”

Fekete Zoltán – a Magyar Márkaszövetség főtitkára, a Superbrands Bizottság tagja

X